2012 metų spalio 2-ąją tarptautinė prekinių ženklų vertinimo agentūra Interbrands Zintzmeyer & Lux paskelbė naujausią ataskaitą "Best Global Brands 2012", kurioje apžvelgė brangiausius pasaulyje prekinius ženklus. Vienuoliktoje vietoje įsitvirtino Mercedes-Benz, per metus pakilęs viena pozicija, ir pabrangęs 10% nuo 27,4 iki 30,1 mlrd. JAV dolerių (atitinkamai nuo 73,8 iki 80,9 mlrd. litų reitingo paskelbimo dienos kursu). Kaip ir pernai, viena pozicija aukščiau (2011 – 12, 2012 – 11), yra Toyota, kurios ženklo vertė per metus padidėjo 9% nuo 27,8 iki 30,3 mlrd. JAV dolerių. Trečiasis geriausiai vertinamas automobilių sektoriaus prekinis ženklas BMW šoktelėjo net trimis pozicijomis iš penkioliktos į dvyliktą vietą ir gali džiaugtis net 18% pabrangimu (nuo 24,6 iki 29,1 mlrd. JAV dolerių). Brangiausių pasaulio ženklų sąrašas, pasiekimai "žaliųjų" brandų reitinge ir paaiškinimas, kodėl Mercedes-Benz nusipelno tokio įvertinimo, čia: http://tinyurl.com/9qpuseh