Priekinis ratas turetu "ivaziuoti" i laikikli. Ne galas. Bent jau taip priekabos, skirtos moto pervezimui, padarytos. Aisku, kuo daugiau saugiu tvirtinimu, tuo geriau. Ypac toli vaziuojant. "Ziaurus" <keskln@takas.lt> wrote in message news:hf58nt$nfd$1@trimpas.omnitel.net... >o tai neperdidele apkrova kojelei? vaziuosim taip apie 800 km. > > "Velnias" <velnias@pragaras.lt> wrote in message > news:hf58js$n85$1@trimpas.omnitel.net... >> Atremi mocus priekaboje ant kojeles ir masinu tvirtinimo dirzais priverzi >> (vienam mocui dvieju dirzu uztenka). >> >> >> "Ziaurus" <keskln@takas.lt> wrote in message >> news:hf57fr$l7d$1@trimpas.omnitel.net... >>> Bus transportuojami du motociklai priekaboje. Priekaba yra, reikia >>> gaminti koki tais laikikli jiems. Gal kas pasidalinsit pavyzdziais, kaip >>> jie turetu atrodyti, kaip isivaizduoju tai jie kazkaip turetu prie >>> galinio rato ar galines sakes fiksuotis, o priekis tai su dirzais >>> prisiverzia. Paporinkit kaip tai daroma. Mocai vienas sportinis, kitas >>> sportinis turistinis, ratai platus gale. >>> >> >> >> > > > > __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus > signature database 4653 (20091201) __________ > > The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. > > http://www.eset.com > > > __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4653 (20091201) __________ The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.com