Tema: Re: Subaru boxer diesel
Autorius: Tomas
Data: 2021-03-04 06:24:37
Neatmetu tikimybės, kad pas mane DPFo jau nėra :)))

On 2021-03-03 23:20, pvytautas wrote:
> Vectros kebule ir matydavosi ir jausdavosi. regeneruodavosi 800-1500km 
> daznumu.
> 
> 2021-03-03 22:08, Tomas rašė:
>> Senas kaip pasaulis fiato 1.9 su dpf regeneruojasi taip, kad nei 
>> matyti, nei girdėti.
>>
>> On 2021-03-03 21:43, Dainiushas wrote:
>>> žiūrėtas egezmpliorius jau regeneravosi po 100km trasoj, su 
>>> įspūdingom baltų dūmų uždangom. bet nu greičiausiai kažkas sugedę, 
>>> tik niekas nepasigilino kas :). Aišku  jei ten vien mieste po 5km, 
>>> tai joks dyzelis netvers, jis net darbinės temoeratūros nepasiekia.
>>> bet kita vertus, Audi per 40kkm regeneracija matyta tik kelis kartus 
>>> pakilusiomis laisvomis apsukomis, baigiasi ji ir mieste sustojus ir 
>>> baigiasi per 5-7min. Renault Scenik'as 270kkm, apie regeneracijas 
>>> išvis nieko nepastebėta.
>>> Tas priedas, ten ta pati huinia kaip PSA Eolys'ai, turi cerio ir 
>>> katalizuoja suodžių degimą mažesnėj temperatūroj. Klausimas kaip ten 
>>> sekasi variklio kompui reguliuot procesa su juo. Kitas klausimas, jis 
>>> palieka pelenus ir DPFai su juo iš esmės tarnauja trumpiau. Na bet 
>>> tavo atveju tas jau turbūt nebeaktualu.
>>>
>>>
>>> On 3/3/2021 9:24 PM, DJ wrote:
>>>> Beja, pas mane Outbackas, jei tai ką nors keičia.
>>>>
>>>> DJ
>>>>
>>>> On 3/3/2021 9:22 PM, DJ wrote:
>>>>>
>>>>> Warining: Daug teskto :)
>>>>> Pats dabar naudoju 2011 metų dieselį 110 KW. Pirkau iš Autoerdvės 
>>>>> su ~180kkm, dabar 252kkm. Autoerdvės bosas sake, kad lygtais nuo 
>>>>> 2010 pabaigos išspręstos alkūninio lužimo bedos, bet nuo kada 
>>>>> tiksliai nebepamenu. Reik žiūreti WIN kodo 10-ą simbolį, jei "A" - 
>>>>> variklis prieš modifikaciją ir gresmė, kad lūž alkūninis didelė, 
>>>>> jei "B" - jau po modifikacijos ir alkūnio lužimo gresmė kaip ir 
>>>>> išspręsta. Alkūninis luždavo, nes DPF regeneracijos metu į tepalą 
>>>>> privarydavo dyzelio, tada prastėjo tepimas ir ragai alkūniniam. 
>>>>> Tiek vat tiek išskaičiau internetuose, kai rinkausi prieš 5-6 metus.
>>>>> Dėl DPF užsikišimo. Aš važinėju Vilniuje, trumpi atstumai - 
>>>>> regeneracija ne visada pavyksta. Subaritoj rekomendavo pagal 
>>>>> galimybes kas savaitgali prasukti min60 km, kad įvyktų 
>>>>> regeneracija. Na pas mane tokio režimo nepavykdavo išlaiktyti, tai 
>>>>> kelis kartus teko Subaritoj leisti priverstinį išdeginimą, nes 
>>>>> nepavyko regenarcija, rodė užsikimšusi filtrą. Kai jau filtras arti 
>>>>> užsikimšimo, prasideda aktyvi regneracijas, skydelyje užsidega 
>>>>> simbolis, tada reik 4 pavara, apie 1800-2000 RPM pravažiuoti 
>>>>> trasoje 15 min (pagal manuala), nu kelis kartus teko vaziuoti į 
>>>>> aplinkeli, tai nuo pilaites iki pašilaičiu viaduku atkarpos 
>>>>> užtekdavo prasilėkti tuo režimu ir įvykdavo regeneracija. Jei 
>>>>> regeneracija nepavyksta (pastringi kamštyje ir negali išlekti 
>>>>> įtrasą, kas man kelis kartus ir nutiko) - užsidega girlianda: check 
>>>>> engine, atjungia autopilota, elektroninį raknkini, įkalnės stabdį, 
>>>>> dar kokį tai velnią. Tipo vaziuok į servisa, kad padarytu 
>>>>> priverstine regeneracija ir tuo pačiu išjungtu tuos visus errorus.
>>>>> Pasikaspčius subaristu lietuviškam forumiuke - sprendimas Wynn's 
>>>>> DPF aktivatorius - 
>>>>> https://www.autoaibe.lt/chemija/priedai-kurui/wynns-28392-kietuju-daleliu-filtro-dpf-valiklis-500ml-541169323925.html 
>>>>> - pigiau neradau.
>>>>> NZN kaip jis veikia, bet pilu į artipilnį baką kas ~3000km ir 
>>>>> girliandų skydelyje del DPF regeneracijos nebematau.
>>>>> Ekonomijos realiai jokios lyginat su benzu, bet bent jau galvos 
>>>>> neskauda dėl regeneracijų :)
>>>>>
>>>>> Dabar analogiškoj situacijoj ieškočiau benzo ir automato. Šiaip 
>>>>> antrą mašina iš mano turėto autoparko kuri džiugina, po BMW 5er 
>>>>> keulės.
>>>>> aišku komforto lygis ne kaip pas vokietį, bet šiaip man patinka.
>>>>> O remontais sakyčiau irgi neužpisa. iš tokių didesniu - prie 250k 
>>>>> pasikečiau sankambą ir smagrati, o toliau tai tepalai, kaladėlės, 
>>>>> stabdžių diskai, gale gumos kažkokios nes TA prispiso ir dar lempų 
>>>>> reflektorius restauravau.
>>>>>
>>>>>
>>>>> DJ
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> On 3/3/2021 7:36 PM, Dainiushas wrote:
>>>>>> foriko ~9 buvo, irgi nemažai. variklis su dėže ten tikrai zjbys, 
>>>>>> tik variklio periferija ankstokai pavargsta
>>>>>>
>>>>>> On 3/3/2021 7:15 PM, Spakainas wrote:
>>>>>>> Šiaip visai smagiai tie dyzeliniai outbakai važiuoja. Yr darbe 
>>>>>>> vienas "po akim", automatas. Tai ir lago kažkaip nesijaučia ir 
>>>>>>> važiuoja pusė velnio - tikrai galima kentėt, tikėjausi prasčiau. 
>>>>>>> Nu taip sąlyginai. Tik vienas momentas, kad kuro ima lygiai tiek 
>>>>>>> pat kaip trilitris bmw su 200 kw, tobiš ~10 l vidurkis. Kažkaip 
>>>>>>> naxuij.
>>>>>>>
>>>>>>> 2021-03-03 18:42, Fuga rašė:
>>>>>>>> Buvo pafiksinta lyg tai nuo 2010 m. 04 ar nuo 05 mėnesio 
>>>>>>>> gamybos, pasak JMA centro darbuotojų.
>>>>>>>> Aš atvažinėjau su nauju 5 metus su 2010 m. 05 mėnesio gamybos 
>>>>>>>> Outback, niekas nelūžo, viskas buvo gerai.
>>>>>>>> O dėl DPF filtro, tai jei daugiau  važinėji mieste, žemomis 
>>>>>>>> apsukomis, tai gana dažna būdavo regeneracija, kurią reikia 
>>>>>>>> tinkamai pilnai atlikti (pavažinėti negesinat variklio 
>>>>>>>> aukštesniais sūkiais (tame tarpe ir stovint pvz prie 
>>>>>>>> šviesoforo), kol užgesta lemputė).
>>>>>>>> Bet jei važiuoti dinamiškai, tai problemų nebūdavo.
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Tomas"  parašė naujienų news:s1lu3m$nph$1@news.omnitel.net...
>>>>>>>>
>>>>>>>> apie 2012 lyg
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Tomas"  parašė naujienų news:s1kmtm$non$1@news.i-klubas.lt...
>>>>>>>>
>>>>>>>> Gerbiamieji,
>>>>>>>>
>>>>>>>> priminkite, nuo kurių metų buvo pafixintas 2l 108(?)kw Subaru 
>>>>>>>> dyzelis,
>>>>>>>> kad alkūninis nelūžtų (ar kas tę pas juos lūždavo)? Ar iš vis 
>>>>>>>> nebuvo
>>>>>>>> pafixinta ir tuos dyzelius reikia skipinti?
>>>>>>>>
>>>>>>>> Ačiū.
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>