Tema: Re: Q: 1.9TDI paskirstymo dirzo keitimo intervalas
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-02-24 10:35:32
On 2014.02.24 07:29, Audrius K. wrote:
> 160tkm be dirzo keitimo, ane (skirtingai nuo kitu auto, kurie po tiek
> vaizuoja. Pagal gamiontoja, jei ka.)? Papasakok bobutei.

Čia kuris Subaru tiek važiuoja tų metų? Nes ką randu, tai viskas 100kkm
intervalai :). Pas VAG'ą tuo laiku 120 kaip ir norma buvo.

> Vėl nori paverkt apie '86 miškuose
> Vel nori girtis, kaip tavo pasratas gerai vaziavo ???  Tik pamirsai, kad
> kas 70tkm dirza uz kosmosa keitineti reikejo...

Šiaip tu labiau nori pasigirt kaip tavo Subaru važiuoja, tai man tik
lieka kukliai patylėt :)

Kiek kainuoja Subarkės diržą pakeist? Dar tuo pačiu papasakok kaip
reguliuojasi vožtuvai ir keičiasi žvakės :D