Tema: Re: Šakų smulkintuvai
Autorius: Tomas
Data: 2021-03-28 08:38:15
On 2021-03-27 21:39, sofabuilder wrote:
> buvo trumpam ir man kiles toks klausimas. pasidomejus ir pabandzius si
> bei ta, padariau isvada, kad geriausias smulkintuvas - lauzas.
> visi tie pigus nedideli smulkintuvai skirti 3 avietes stiebam
> susmulkint. nieks i juos netelpa, angos siauros, turi lauzyt sakeles
> rankom, grusti, kemsasi, stringa, letai dirba... realiai veikiantis
> daiktas - benzininis greitaeigis su placia gerkle. bet tokio pirkti
> neapsimoka, nuomotis irgi kazkaip nelabai, nes ta kruva saku niekad
> nesibaigia. stambias nupjaustau ir i malkas, smulkias padegu ir tiek.

Tai va, aš irgi ieškojau nuomotis kažką galingesnio, bet provincijoj su
tokių agregatų nuoma sunkiai, čia virai patys gaminasi:
https://youtu.be/f2LKFgaFwJ4

Deginimas šiais laikais ne fengšui, be to pjuvenas rasčiau kur
panaudoti, pradedant šašlykinės pakūrimu, baigiant mulčiavimu ir lauko
tualetu. Storų šakų smulkinimas mažai aktualus, iš vaismedžių ir
vaiskrūmių daug iki piršto storio šiukšlių.