Trumpa istorija. Maždaug po 8-9 mėn naudojimo sugedo Pixel 2 XL vienas iš mikrofonų (tas, kuris naudojamas pokalbio metu). Pirktas iš Amazon Marketplace. Parašiau selleriui žinutę, jog neveikia mikrafas, sakyk kur siųst ir daryk refund. Selleris atsakė kažkokią nesąmonę, mol refund neįmanomas, nes kažkas ten tokio bla bla bla vokiškai. Nu, galvoju, tuoj aš paskųsiu jį Amazonui ir įstatys jam morką į subinę :] Paskundžiau. Įstatė. Ir matyt nemažą :] Staigiai parašė, atsiuntė etiketės nemokamam grąžinimui. Išsiunčiau. Matau trackinge, jog gavo atgal. Sėdžiu sau ramiai, laukiu kol telefonas suvibruos nuo grįžusio į Revolut refundo. Staiga maždaug 3 dienų tik pyst mail'as, jog kažkoks naujas orderis iš to paties sellerio man išsiųstas. Truputį pasipiktinau, bet kad jau išsiuntė, tai ką jau darysi, teks laukt. Supratau, jog selleris ignorino mano refundo prašymą ir išsiuntė replace'ą ar sutaisė kažkaip kosTminiais greičiais, bbz. Ok, laukiam. Šian gavau. Išpakavau siuntinį, žiūriu ir netikiu savo akimis. Galvojau, jog vaidenasi. Vietoj Pixel 2 XL gavau Pixel 3 XL 8-] Dabar galvoju, rašyt skundą ar ne? :)))