Tema: Re: Ubuntu atnaujinimas be sistemos sugriovimo
Autorius: Paul_
Data: 2021-01-29 18:03:23
Lyg ir veikia.. kol veikia..

Pvz. vakar vargau po Manjaro kazkokio nevykusio updat'o. Sukniso ir
nebepasileido desktop, startuojant visada juodas ekranas ir "Failed to
start light display manager". Kaip veliau paaiskejo, eilini karta
isivele nvidia draiveriai. Teko valyti ir idiegineti opensource
linux-video driverius. Kol radau sprendima uztrukau pora dienu. Gerai
kad PC ne darbinis serveris, kitu atveju butu labai nemalonu.

Kaip kiti pastebejo, susidure su panasia problema rase, kad neuztenka to
jog update yra uzvelinti 2 savaitem diegiami manjaro vartotojams, gerai
butu backup'inti pries atnaujinima. Mano atveju "pataupiau" laiko ir
nedariau savarankiskai backup'o, uz tai veliau sumokejau papildomai
laiko ir nervu.

Siaip del sito vistiek nematau prasmes gryzti prie Windows platformos.
Toliau naudosiu Linux kaip pagrindine OS.