Tema: Re: Office licencija
Autorius: mbo
Data: 2021-03-01 19:03:55
Man reikia asmeniniams poreikiams, bet svarbu, kad licencija po kurio laiko
nebūtų užblokuota.
Šiaip susidaro įspūdis, kad MS nesuinteresuota, kad namų vartotojai pirktų
licencijas už pilnas kainas, kai matai tiek daug viešų skelbimų įsigyti tą
patį už žymiai pigiau.

"xc"  wrote in message news:s1b24q$o9n$1@news.omnitel.net...

Kažkaip prelegentas neparašė, ar jam langelių, ar važiuoti, tfu, ar jam
reikia legalios licencijos (kad kokiam auditui būtų galima parodyti), ar
kad ofisas aktyvuotųsi ir veiktų :) Jei pastarasis - tiks ir ali...