Tema: Re: Elektrėnai
Autorius: Sniegas
Data: 2020-11-07 22:02:27
Taip, bėgu pas kaimyną ir statau ten savo įrangą balkone pusmečiui
išardęs jo balkono įstiklinimus. Kokia dar vertikali kadruotė video? Ir
turimas objektyvas gali priartinti, bet aš to nenoriu, nes buvau
priartinęs ir nukirpęs baseino kraštą ir šūdas išeina, nesižiūri
nuotrauka. Objektyvas 24-70 mm, dabar yra ant 48 mm. Kas iš to, jei aš
priartinsiu, o kiti pastatai kadre bus nukapoti?