Tema: Re: J.J. bendram issilavinimui
Autorius: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz
Data: 2021-01-27 10:50:58
2021-01-27 09:13, Lapinas rašė:
> "tomasz" <nera@pasto.lt> wrote in message

> Paskaityk ką JJ įmetė. Pasirodo net medicininiai tyrimai patvirtino
> teigiamą poveikį esant tam tikroms ligoms (aš pats nustebęs).

"Trends in Food Science & Technology", t.y. iš esmės virėjų žurnalas.
"This journal primarily publishes Reviews and Commentaries, it does not
publish research papers."

Antras straipsnis publikuotas ne profiliniame leidinyje: MGR yra
"Subject Area and Category: Medicine Anesthesiology and Pain Medicine".

The journal covers all areas of medical gas research, but also has
several special sections. Authors can submit directly to these sections,
whose peer-review process is overseen by our distinguished Section Editors:
Inert gases, Gasotransmitters, Oxygen and diving medicine, Anesthetic
gases, Medical gas in other fields of biology

Fin, nesvarbu kad MGR pateko į Q2.

Ir truputis reklamos "Dėl puikiai subalansuotos mineralinės sudėties
galite mėgautis natūraliai šarminiu (pH - 8,0) ir švelnaus skonio
vandeniu  „Akvilė“  kasdien."

--
Grzegorz

Chrząszczyrzewoszyce, powiat Łękołody