Tema: Re: dovana
Autorius: Bronco
Data: 2021-02-09 23:58:29
On 2021-02-09 20:26, Linas Petkevičius wrote:

> neduok Dieve suzinoti kaip tu klysti

Linai, na tema tai apie "KAIP", o ne apie teorines pasekmes, jei to
"KAIP" neįvykdysi ir viskas pasisuks bjauriausiu kampu. Aš suprantu, kur
tu dabar bandai pakreipt temą, bet aš kalbu tik šios temos kontekste,
kai nebuvo klausiama, "kas bus, jei dovaną įteikęs persigalvos?". O kai
viskas OK, kai pvz. mama padovanojo pinigų mylimiausiam sūneliui, tai
tas popiergalis tik formalumas dėl vmi.

> Tave kazkas juodai apisiso.

Ir kas tai galėjo būti toks negeras? :)

Dovanojimas yra puikus vienašalės sutarties pavyzdys, nes
apdovanojamasis neturi teisės reikalauti perduoti jam dovaną, ir tik
išimtinais atvejais gali reikalauti tik susidariusių nuostolių
atlyginimo, jei dovana jam pažadėta, bet neperduota.

Jei dėl vienašališkumo tave glumina tai, jog reikalinga kitos šalies
išreikšta valia priimti dovaną, tai turėk omenyje, jog vienašalė
sutartis visada bus dvišalis sandoris (pvz. to paties Dovanojimo atveju
turi būti išreikšta apdovanotojo valia gauti dovaną). Ir tai nepadaro
sutartį dvišale.

> Mes apie paniatkes ar apie civilini kodeksa?

Šita pastraipa buvo apie gyvenimą, bet kitur apie kodeksą.