Tema: Re: iPhone 12 Mini/Normal/Pro/Pro Max
Autorius: juke
Data: 2020-10-19 16:30:39
Istorija is Samsung pirkejo pasaulio.

Pas mane dabar yra du identiski Samsung pakrovejai, vienas nuo S7 Edge,
kitas nuo S9+. I viena kisasi paprastas usb, o i kita - USB-C. Be to,
prie S9+ buvo adapteris is paprasto usb i usb-c. Taigi is esmes as jau
turiu du vienodus pakrovejus ir du usb-c laidus.

Jei prie S20 irgi bus toks pats pakrovejas, tai del manes siuo metu jo
gali ir nebuti.

Taciau problema gal tame kad brangesnius telefonus zmones nebutinai
sudauzo, taciau juos padevetus parduoda kartu su pakrovejais. Kai kam
reikes pirkti tuos pakrovejus nori nenori. Tuo labiau kad pakrovejai vis
tiek skiriasi ir savo srovem, bet kokio ir nenusipirksi.

Manau nedeti pakroveju siuo metu gali sau leisti tik Apple, bet
pigesniam segmente pakrovejo buvimas gali lemti apskritai pirkti sita ar
kita telefona.