Tema: Re: Stringa 4k
Autorius: Rauberis
Data: 2020-12-13 10:17:36
Labas,
As turejau Vero 4K media playeri. Jis turi 100mbit praeinamuma, visur kitur
tinklas 1gbit. Ir ziurint Cars 3 (2017) LT EN 2160p 4K HDR Atmos (Remux)
35GB;  Spider-Man 3 (2007) LT EN 2160p 4K HDR Atmos (Remux) 60GB - vietomis
jau stabde. Pasikeiciau i Nvidia Shield TV Pro, kuris irgi 1gbit turi -
problemos baigesi. Tai arba NAS procas stabde, arba visgi 100mbit tinklas

Rauberis

"Sniegas"  wrote in message news:rr0epn$v16$1@news.omnitel.net...

Dar pažiūrėjau medūzas - 4K UHD prasideda nuo 120 mbps, tai per 100 mbps
tinklą neis.