Tema: Re: kuris geriau?
Autorius: zazas®
Data: 2011-04-09 20:48:30
"spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message
news:inpr4e$uu1$1@trimpas.omnitel.net...
> Klausyt yr problema - aš Vilniuj, o mane dominantys stiprintuvai yr
> Šiauliuose ir Kaune. Kažkaip Vilniuj nieko įdomaus neužmatau iš naudotų
> mano biudžeto (500-1000 Lt).
> Mano galva stiprintuvai taip labai nesensta kaip pvz av resyveriai, taigi
> už tuos pačius pinigus naudotas išeis kur kas geresnės klasės.
> Distancinis man visiškai nereikalingas - aš dabar naudoju kažkokį senuką
> sony resyverį, tai distancinis net nežinau kur padėtas - tiesiog nervuoja
> tas pultelių kiekis.
> Kolonėlės nelabai jautrios - 86 db, bet aš klausau tikrai negarsiai,
> [...]
stiprintuvai irgi genda ir dega, o problematiskaiusia buna su tais kur ant
egzotiniu tranzu pagaminti

kazkada buvau susigundes technics naudotu,
bet gerai kad radau kas bent paklause kitam mieste, tai paaiskejo kad
dingineja/atsirandineja 1 kanalas,
nors pardavejo zodziais viskas ok, taip kad neapsigauk, butinai reikia
tikrintii

nurodytame kainos diapozone jausi gera pasiūlos bada -
o 20 metu senumo A klases stipriakas (marantz, luxman ar sanui) kainuos
 1000-2000 Lt ir konkuruos su naujais gaminiais - nekils rankos tiek moketi
man bent jau nezuteko kantrybes sulaukti kol kas nors atsiras lietuvoje,
teko salonu nuolaidom pasinaudoti :DDDDd

usa pasitaiko variantu   legendinį krell ksa 50 ar ksa 100 pardavime buna
~1000-2000 USD,
cia gali paieskoti tikro hiendo pardavime yra :)
http://www.audiogon.com/
ir
pas kanadiecius
http://www.canuckaudiomart.com/