Tema: Re: Stovai
Autorius: Ahmed
Data: 2009-04-20 20:41:58
bendroji koloneliu mase ~13kg,
tai po ~6 gerus kg. beto pastatomos... dugno plotas nemenkas, pailga
apacia..

paemiau uz 250 naujas, tai dabar kiek apvaziavau ir domejausi, tai geresnis
sprendimas virsija koloneliu kaina..

bandysim gamintis, is senuku paemiau 3 metrus 2.5cm skersmens vamzdzio,
antgalius, pagrintams Baugofe mastau ispjaus pagrindus ir kantus uzdes ar
uzlaminuos nzn kaip tas procesas vadinasi.., sutvirtinus bus matyt
rezultatas.. be medines dalies ir be darbo pakolkas samata 30lt :)

jei rankos nedrebancios bus, tai galutinis rezultatas tikiuosi nenuvils ir
naudotinas bus..