žiū, tai žadi turėt tą 1704? Pas man yra 1792 ir 1541.....būtų galima palygint gal kaip nors :) kad link varikliu, nelabai seniai važiavau su OM651, 125kW. žinai, pizdon tie seni multilitriniai V6 kaip ta mažalitražkė važiuoja :) 1/4/2018 12:33 AM, CodeC rašė: > On 2018.01.04 00:15, Dainiushas wrote: >> tai dar TDA1540 yra! tas bene pirmas buvo? Tai jau toliau, tikrai nėra >> kur :D >> >> na bet tikrai, ar per tuos 40 metų viskas tik blogyn ir blogyn? > > nu cia panasiai kaip klaust, negi auto motorai vis blogyn ir blogyn? > juk va kiek is vieno litro su dviem-trim turbo spaudzia! negi tie seni > shudini v6-v8 multilitriniai gali but geriau? juk juos jau pries 40 metu > dare :) > siaip geriausiai yra klausyt. poto nemazai skaityt. jei negirdi - tai > valio - reiskia tau viskas paprasciau ir pigiau. galima ir beneskaityt - > negaist laiko. aisku turint galvoj, kiek kaip kurie glusi analfabetai > sumoka uz absurdisko 'engineeringo' gaminius - dac keitiklio kainu > skirtumas is emes yra (turetu buti) px. bet... > bet taip jau rinka nusprende, kad precizinis tikras multibit keitiklis > yra per didele prabanga, todel spaudziam is vieno arba dvieju bitu su > didelio dazniu daugiau, nei trys turbo is vieno litro benzo. ir poto > svaigstam apie audiofylija. > >> >> 1/4/2018 12:08 AM, CodeC rašė: >>> nu, o poto sekantis step'as(ai): ad1865, tda1541, pcm1704... toliau nera >>> kur kolkas >> >