Tema: Re: Amortizacija
Autorius: Resolut
Data: 2020-09-03 21:38:26
"shadow" <shadow.arth@yahoo.com> Wrote in message:r
> "Dainiushas"> wrote in message> aš į paskutines DIY kolonėles sukišau ~700€, nešiojau nešiojau jas po namus.....ir nusipirkau ausines po velnių. praradau viltį padėt jas taip, kad normaliai grotų.... :(    -si karta pritariu bei suprantu! Buvau ir as kadais iklimpes i experimentus... Sustojau tik tuomet, kai nustojau keist akustikos lokacija ir supratau, jog sioje srity pabaigos nera.

Koloneles neturi jokiu kojelių, yra dar sub'as. Grindys medis ant
 5cm betono, vata, perdanga. Noriu, kad į žemesnį aukštą kuo
 mažiau persiduotų virpesių.
Plokštelių grotuvas rega p2, jo kojos standžios, jaučia vibraciją
 iš apačioje esančio PC, kuris stovi toje pačioje spintelėje,
 netikiu, kad pavyks ją visai panaikinti, bet norisi sumažinti.

Adatomis nelabai tikiu, manau guma būtų geriau. Galima gumą dėti
 po patefono kojom, galima po oc, nzn, kas geriau.
--

----Android NewsGroup Reader----