Jo apie situos dyzelius teko skaityt negeru atsiliepimu, resursas lygtai tik 170-180 tkm. Pas Grand Cherokee jis dar debiliskai idetas, negali nuimt galvu neatpalaidaves variklio...zodziu amerika su italais sukure shedevra ple. "Povilas" <geras@vilkas.lt> wrote in message news:hlb487$6db$1@trimpas.omnitel.net... > > > "Staska" <staska@pravieniskes.lt> parašė naujienų > news:hl98jm$2i0$1@trimpas.omnitel.net... >> Tikrai nezinau niuansu.. Kazkaip neteko matyt nuluzusios tos smeiges.. O >> gal visi itempimai atsiranda po neteisingo galvu slifavimo? Neteisingo >> galvu uzverzimo? Netinkamu tarpiniu naudojimo ir pan? > > O as maciau ir ne viena karta ir viskas vyko ant mano paties masinos > variklio.O visa sita xujnia prasidejo po perkaitusios galvos keitimo > (slifavo visas 4). Budavo tik uzdedi galvas, uzvedi varikli ir ziurek po > keleto minuciu jau girdisi "cakt" ir tada jau prasideda diskoteka . Ir > taip vyko kol meistreliui pasiuliau istatyti samadelnas smeiges didesnio > kalibro.Po to sitos bezabrazijos nebuvo, bet masina vis vien pardaviau, > nes nebelaike nervai vazinet ant striomo ir galvot kada vel isgirsi > "cakt". > > P.S.Po sito remonto anas motoristas (irgi Staska) pasake, kad nebepriima > ne vienos masinos ,kurioje stovi sitas variklis: ford scorpio, opel > frontera, alfa romeo, fiat ducato, cherokee/grand cherokee, voyager