o kuo ten taip jau ta sudetis skiriasi skirtingu gamintoju. Ir kaip tos sudeties pasikeitimas itakos mano variklio darba jeigu ekstreemo jam patirti netenka. Teko susipazinti su aviaciniais varikliais ten viskas aisku. variklis vos ne visa savo amzeli sukasi 80 proc nuo max galingumo. Kaista kaip velnias, vibracija nemenka, prie to viso dar ir vartalioja visaip. Ten itaka siokia tokia ir yra, o bet taciau ne vieni metai sekmingai skraidoma su paprasciausiu antifrizu ir jokiu pokyciu nepastebeta tiek darbo rezimuos tiek atliekant kapitalini. "eSSas" <trach@tibid.ax> skrev i melding news:hl9h75$b6r$1@trimpas.omnitel.net... > Vaidaskz rase: >> Sveiki, >> Dabar yra supiltas kazkurio LT gamintojo skystis (FORS...), tada >> paziurejau, kad tarp isvardintu specifikaciju buvo viena tinkanti mano >> fordui (ESD-M97B49-A). Tarp kitu buvo pamineta VW/Audi G11. Dabar tokio >> pacio pirkti neberandu, yra tik atitinkantis G12. Turbut negerai maisyti? >> Ir sakykim yra tie patys Danushio skysciai, kur nera nurodyta kokias >> specifikacijas atitinka. Kaip tada butu toki panaudojus? Auto: Ford >> Mondeo '98 >> >> Dekui. > > Originalas - Motorcraft Gold Premium? Tada is pagamintu pagal HOAT > technologija labiausiai tinka G-05. Yra toks Zerex G-05, prieinamas tik uz > Atlanto. > > Atitikmeniu pagal specifikacijas pas mus prekiauja MB atstovai (firminis, > Mopar berods). O realybej pilk bent koki (zmonisko gamintojo) G-11 - jo > sudetis artima. Dainiusho skysciai vienas nuo kito skiriasi tik dazu, > taigi isvadas daromes savarankiskai > > S.