On Wed, 24 Feb 2010 08:54:49 +0200, Ignas wrote: >> Jei rimtai, tai jis bus tarkim 3x lengvesnis ir 2x mazesnis uz iprasta >> ABS. Ir customizinamas pagal lenktyniniko skoni, pvz kad isijungtu ne >> iskart bet leistu kiek paslidinti ir pasitaisyti situacija paciam. > > va cia ir skirias, ne principas bet pritaikymo sritis: abs'as civiliams > skirtas kad stabdant masina butu valdoma, abs'as f-1'ne butu skirtas > maksimaliam stabdymui - jauti skirtuma? Cia pats prifantazavai? >> Taip, jei ratai blokuojasi. Nes visi bent kiek raukiantys fizikoje >> puikiai zino, kad efektyviausias stabdymas yra ant slydimo ribos. Jei >> uzblokavai reiskia persistengei. > > nemanai kad uzblokuot skirtingai reikia jei per greit ieini i posuki ant > 10 km/h ir 30 km/h? Nemanau. Bet tu be abejo tai gali pagrysti kodel taip manai. Klausau susidomejes. -- kthxbai.