On Sun, 28 Feb 2010 16:03:36 +0200, nagi kagi wrote: > Ne taves klausiu, o tu kas turi kokios info ir gali pasidalint. Juz komon sens? Tai kas paprastai issivalo bus isvalyta. Tai ka pigu pakeist bus pakeista. Uztat reikia ieskot vietu kurios sunkiai issivalo. Kiekvienam modeliui jos bus specifines. Kadangi masinos paprastai skandinamos ne distiliuotam vandenyje, tai tose vietose galima rast jei ne dar uzsilikusio vandenelio tai bent jau dumblo ir pelesiu. Pvz issitraukt kamsti ir boroskopo pagelba pasiziuret kaip viduje laikosi lonzeronai ir visokios technines ertmes. Kaip atrodo ivairus stekeriai, ar netycia nepradeje koroduot. Visokie popiergaliukai su skaiciais ir barkodais kuriu siuolaikinese masinose prilipinta dideliais kiekiais. Kaip atrodo visokios priklijuotos salono dalys, tipo sandarikliu, porolono gabalu etc? Dar galima pasiziret kaip atrodo elektronika. Kadangi siais laikais viskas gaminama JIT principu, tai visu sh gamybos data beveik nesiskiria nuo automobilio gamybos datos. Jei rasi koki nors moduli ar seip dali gaminta zymiai seniau ar bent viena diena veliau uz masinos gamybos data, tai jau klausimas kam ja keite. Ipac jei ji ne is susidevinciu serijos. Ir t.t. ir pan. -- kthxbai.