bandom samprotaut: - lygegreciai - papildomas trisakis mazina sistemos patikimuma (mizerna tikimybe kad kokia slanga nuspjaus, bet visgi ..) - lygereciai- daugiau skyscio sitemoj, tipo turbut koks litras pusantro per tas slangas susidarys? na gal mazesniam varikliui ilgiau uztruks susildyt ta skystala, veliau garint normaliai prades? - nuosekliai- kiek pasiles skystis, tiek kliuna ir peciukui, ir reduktoriui ... Tik cia jau hidrauliniai bajeriai prasideda- kur didesnis pasipriesinimas skyscio tekejimui- peciuke ar reduktoriuje? galimas daiktas, kad prateket pro peciuka (ar pro reduktoriu) skysciui sunkiau nei antruoju keliu, tad anas rinksis lengvesni kelia .. -- egis Omega bmv6 '94 +LPG E39 530dA '00 Kaunas "ukw" <fm@fm.fm> wrote in message news:hmntqj$mbc$1@trimpas.omnitel.net... | | "va" <privatus123@yahoo.com> wrote in message | news:hmntmn$m42$1@trimpas.omnitel.net... | > Tuomet siulau pasiulyti issiaskinti kas ten tamstos masinoj ka ir kur | > uzdarineja, o tik paskui kelti panasius klausimus. | > | | nu vat ir klausimas: mazuoju ratu skysti varineja visada, nepriklausomai nuo | peciuko. kaip geriau jungti? | | 1. | 2. | 3. | | egis sako, kad pas ji pajungta lygiagreciai. | pas mane gi, nuosekliai. | | |