svoris pofik, priekaba dar netiek uzspaudzia ( kai koks sodininkas su berete meslo arba malku pasikrauna) as senais laikais ( su sena masina, kai duslintuvas budavo tiesiai, o ne zemyn) sudeginau vieno dviracio padanda per 100 km tiesiog taip gavosi, kad ratas buvo tiesiai ant ismetimo vamzdzio , ir nuo pastovaus karscio pradege :) "Audrius K." <Audrius@audrius.com> wrote in message news:hn28rd$d3f$1@trimpas.omnitel.net... > > "Linelis" <povilina@delfi.lt> wrote in message > news:hmr10c$2vt$1@trimpas.omnitel.net... >> ta tema daug isdiskutuota >> >> ant kablio arba ant galo masinos : >> + neaukstai kelti > > Dar vienas minusas : > - Gali visas dviraciu krovinys pasisukti ir atsiremti i buferi... o tada > jau teks perdazyti nutrinta buferi... (man buvo pasisuke, gerai, laiku > pamaciau ir nespejo nutrinti buferio. Teko papildomai risti prie stogo > skersiniu...) Pasisuka todel, kad tvirtinimas viename taske - ant kablio. > Pasisuko firminis thules (tik modelis buvo pigus). Gal tie uz 2000lt ir > geriau laikosi, bet rizika yra. Be to, ant kablio galima tik 75kg, taigi > jei 4 dviraciai, tai jie turi buti nesunkus... > Audrius K. > > >> - nepatogu is bagazines pasiimti daigta keliones viduryje >> - kai kuriais atvejais uzstoja galini vaizda >> - pats didziausias blogumas, kai vaziuoji per lietu, dviraciai tampa >> labai nesvarus, o jei dar tenka ir zvyrkelio, tai netki nesveika >> grandinem, zvaigzdem , bei kitiems mechanizmams, nes visur buna pilna >> dulkiu. Ant stogo jie tik suslampa, bet neapsinesa nesvarumais is po >> ratu. >> - gali tureti problemu su policija, jeigu dviraciai uzdengia numerius. >> Kolkas kaip ir nieko nenubaude, bet pagal sasusa istatymo raide betkada >> policininkas gali israsyti kviteli uz "numeriu slepima". Reiktu pildomai >> isnesti galinius zibintus ir numerius. >> >> Ant stogo >> + niekam nemaiso, uzdejai ir pamirsai visa kelione. >> - nepatartina vaziuoti greiciau 120km/h ( nezinau ant kiek tai aktualu >> Lietuvoj), nes geras vejas gali ir nurauti :) >> - jei automobilis aukstas (minivenas) o savininkas 1.70m ugio kudas >> kompiuterastas , tada atsiranda sunkumu uzkelti dvirati, bet atkalus >> uzkelimo technologija si problema dingsta :) >> - vaziuojant reikia atkreipt demesi i automobilio auksti kad nenuraut >> naxer dviraciu, pvz miske i sakas arba mieste i kanors. tai retas >> atvejis, ale man teko susidurt. >> >> Jei lyginti kainas, tai labai panasu. jei ziuret firmini nauja, abieju >> kainos kosmines, o is devetu gaunasi panasiai. >> >> siaip as turejau ant kablio, meciau, dabar turiu devetus is turgaus Thule >> ant stogo, man tai geriausia. >> !!!!!!!!!!!!!!!!!! beje !!!!! >> dar vienas privalumas ant stogo : tuos skersinius gali panaudoti ir siaip >> parsivezti koki nors krovini, nu tipo kaip bagazine ant stogo. >> >> Ant stogo geriausia. >> >> >> "Gipsas" <gipsas17@yahoo.com> wrote in message >> news:hmque6$ukf$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki, >>> >>> Kokia geriausia sistema ant auto pakabinti 4 dviracius? ant stogo, >>> galinio dangcio, ar 2 ten 2 ten? Dar kazkokia tai sistema yra "ant >>> grazuolo"..:) ka tai galetu reiksti? >>> >> >> >> >> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus >> signature database 4923 (20100307) __________ >> >> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. >> >> http://www.eset.com >> >> >> > > > > __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus > signature database 4923 (20100307) __________ > > The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. > > http://www.eset.com > > > >