Nelyginsiu, bet.. jeigu dar įdomu Važinėjamas nuo gimimo toks dulitrinis. Išvaizda - nu pasato ir dar kažkieno hibridas :) Auto valdymas, stovėjimas ant kelio, matymas per visur (langai veidrodėliai) puikus, mašina gerai jaučiama ir gerai važiuoja. dulitrai variklis. truakos man subjektyviai pakanka. pirmas bėgis baaasiai trumpas, bet antru jau gali mint keik nori :) labai tlygi trauka nuo dviejų iki septynių kiloapsukų. Vidus plastmasės geros, dauguma dalykų sudėsliota patogiai ir apgalvotai. Na tiesiog gera mašina :) Na pereikim prie trūkumų. SANKABA. nx. nuo pat pirmo atsisėdimo prie konkretaus egzempliotiaus nekenčiu sankabos ir subaru :) veikia tik itk atleidus, bandant padirbti sankabą (parkuojantis ant sniego ar pan) iš karto smirda (t.y. svyla). Sankaba pradėjo grybauti po pusmečio. t.y. paspaugus gazą ir leidžiant staigeiau sankabą atsirado toks... ūžesys, kaip kas praslystų metalas į metalą. oficialūs atstovai kad juos kur nx sugėbėjo pisti protą, kad tai "subaru liga". norėjau paprašyti kad oficilaiai man tai parašytų aš užklausiu gamintojų :) bet pakeitė..nemokamai aišku... niekas nepasikeitė, t.y užesys dingo, kabina gal ne taip iš kart.. bet kaip smirdėjo taip ir smirda... bet važiuoja.. kol kas. KLimato kontrolė. bl nx dėt į mašiną klimato kontrolę, jeiug neįmanoma ja naudoti auto režimu? vasarą ledinis vėjas į snukį pučia, neįmanoma niekur nusukti, žiemą šildo kojas, kai visam šalta.. nu gryb karas, geriua būtų kondiškę įdėję, tai bent reguliuoti būtų buvę rankenėlėm paprasčiua, nes ten kol mygtukais prispaudai ką reikia, tai gali kam nors į subinę įvairuot. Žema iki negaliu. Aišku gal dėl to ypatingai stabili ir puikia ikauso vairo, bet tai bl, mašina su kuria negalima privažiuoti prie bardiūro, nes plastmasės kliūva.. ne civikas kibirinis buvo aukštesnis kur kas. Nu galėjo bagažinėj kokią rankenėlę įdėti, kad uždaryt galėtum už purvimo korpuso metalo neimant.... Kaip ir visi minusai... Aj dar sėdynių šildymui idiotiškesnės vietos negalėjo rasti :) borto kompo parodymus irgi matyt tik prieš pat išleidžiant modelį sugalvojo, kad vistik reikai kažkur įdėt :) O toliau mašina kaip mašina. Sąnaudos mieste deklaruojamos 11,8l į tokias ir telpu nepriklausomai vasarą ar žiemą :) (nežinau kodėl, bet paradoksas). Beje įdomus niuansas, numetus gazą (važiuojant nuo kalno įjungtu bėgiu) borto kompas rodo sąnaudas kuro. irgi didesnes, nei kad riedėtum laisvu... įdomus toks dalykas.. visada galvojua, kad borto kompas turi nutrauktu kuro padavimą tokiu atveju, o čia.... O šipia faina mašina :) man visai patinka :) Galiu palyginti su octavia tų pačių metų ar metais jaunesnės 2.0 TDi :) aišku kitos klasės... bet prie legasio trūkumų pasakysiu, kad vietos salone labai panašiai. Vairuotojui vietos kur kas daugiau ir komfortiškiau viskas, bet visumoj, tia laabai panašiai. Šiaip mano subjektyvia nuomone galima gal rasti ir gersnę mašiną :) nes legasio atveju AWD be kuro sąnaudų ir pajudėjimo ant ledo tai nelabai eiliniam useriui ką nors ir duoda :) Aj pridėsiu prisiminiau, kad labai labai paitnka visokių pvz abs'o darbas - nei per anksti, nei per vėlai, o tada kai reikia, nes lyginant su kokiu fordu ar reno, tai :) pastarosiose biški tragedija :) Tai tiek :) "Lukas" <lukas@l.lt> wrote in message news:hn4um7$gv3$2@trimpas.omnitel.net... > na palyginus tarkim su volvo s60