Man tenka is Vilniaus I Klaipeda bent karta per ketvirti nuvaziuoti, patikek as daug tame kelyje mates. Nenoriu girtis, bet yra teke is Kauno ir per 1 valanda su stojimu kuro papildymui, i Klaipeda suskraidyti. Cia buvo ekstra problemu sprendimas. Beje manau, kad siuo atveju su 136bhp buciau pavelaves apie 20 min. "[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> parašė naujienų news:hnbgcm$d59$1@trimpas.omnitel.net... > jis gali buti kaip styga tiesus. o bet taciau jame turim kitus eismo > dalyvius, kurie labai smarkiai itakoja tavo vaziavima. > > > > "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message > news:hnbeu3$bm6$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai galima juk ir su tuo 136hp per 2 valanda nulekti iki klp. Kokios >> problemos? Cia juk tiesus kelias. >> >> "padugne" <padugne@home.lan> parašė naujienų >> news:hnbdb5$9fp$1@trimpas.omnitel.net... >>> Ce fliukai nutare padaryt tradicines lenktynes skersai visa vokietija: >>> >>> http://www.autobild.de/artikel/mercedes-e-63-amg-t-gegen-e-200-cdi- >>> t_1136342.html >>> >>> 1000km nuo siaures iki pietu, normalia diena. 525Hp vs 136Hp. Galima >>> mint >>> kiek eina. Prognoze: "AMG isdurs CDI bent 1-2 valandom". >>> >>> Realybej skirtumas viso 13 minuciu viso beveik 7h kelionej :) >>> >>> AMG sanaudos 20.6/100 98E, CDI 9.6/100 dyzeliaus. Keliones kaina >>> iskaiciuojant nuvertejima 826 vs 372eur. >>> >>> Cia iliustracija periodinem diskusijom apie tai kaip su daug arkliu per >>> 2 >>> valandas nuvaroma is vno i klp :) >>> >>> -- >>> kthxbai. >>