jauciau taip - pradzioje kazkaip nakti lempos mirkeledavo laiks nuo laiko - nesupratau kame saknys, pasirodo tai ventiliatoriaus isijungimas. o siaip vaziuoji ant trasos, jei sustoji -ir girdi kaip dirba, paskui issijungia. skaiciau yra 3 lygiai nuo perkaitimo pas fokus mk1: 1. lygis nuo 100laipsniu isijungia ventiliatorius 2. lygis jei kaistama toliau - uzsidega warning lempa ir variklis dirba tik iki 3000 oborotu , ir tik 2 cilindrai 3.lygis jei dar kaistama - warning lempa pradeda mirkset - t.y. tau liko 30 sekundziu sustoti. nes po 30 sek. priverstinis variklio uzgesinimas vykdomas iki2 lygio buvau datraukes. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:gq8k46$8a0$1@trimpas.omnitel.net... > kaip tu ta ventiliatoriu jauti? > > > > "arulis" <aruliss@gmail.com> wrote in message > news:gq8jjt$7ln$1@trimpas.omnitel.net... >>> Kaip supratau jau naujas termostatas rankose. Pakeisk ji ir tada >>> papasakok kas su temperatura darosi. >> ka tik pakeiciau. uzpisa, generatoriu nuiminet reikia . juolab del >> eksperimento 2 kartus. >> >> i trasa nevaziavau, ant laisvu pabirbinau - tvarkoje. 80-90 kazkur >> laikosi. >> bet tai nieko nereiskia, nes man su senu termostatu mieste pvz niekada >> nekaista ir net ventiliatorius neisijungia. >> o trasoj - gali vaziuoti ziema apie 100km/h - ir jauti kaip isijungia >> ventiliatorius. Tolkas is jo 0, net saugikli istraukiau, vistiek kai ant >> plento vaziuoji - vedinimas liuks (anksciau tikrinau sustojes - gryztanti >> slanga is radiatoriaus salta). >> nu tai ryt matysiu whatafaka. >> >> >> >>> >>> >> >> > >