aciu visiems uz atsakymus. Sutvarkius visus isiurbimo kolektoriaus nesandarumus automobilio trukciojimas prie pilnos apkrovos bei "slegio praputimo" simptomas vis tik isliko (tiesa mazesnis), uzmetus aki i turbina, aptikau jog si dalis uzsikirtusi vietoje. Tai ir klausimas ar gali buti kad uzsikirtus siam voztuvui nesusidaro pakankamas turbinos slegis ir todel masina 3 (ir aukstesniu) begiu netraukia kaip turetu)? "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message news:hphedd$7ft$1@trimpas.omnitel.net... > Boosto reguliatorius - jei turbos sukeltas slegis per didelis - atidaro > bypassa, kad dalis ishmetimo duju eitu ne per turbos karshtaja dali, o > tiesiai i ishmetimo vamzdi. Jei boosto reguliatoriaus koja turi sreigini > reguliatoriu - taip labai lengvai galima pasikelt slegi, bet tai reikia > dayti proto ribose, zhinant bortkompo galimybes suvaldyti didesni slegi. > > "Arturas Rotar" <arotar@balticum-tv.lt> wrote in message > news:hphdig$64f$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, >> gal kas gali papasakot kas per turbinos mazgas pazymetas paveiksliuke ir >> kokios jo funkcijos? Ar jis turi vaikscioti ir jeigu taip - kokiu metu >> (ar >> pvz susidarius slegiui ar kitu kokiu metu)? >> Pacientas siaip AR166 2L V6 turbo, bet manau tai nekeicia esmes. >> Aciu >> >> >>