"Saulius K." <absolut@takas.lt> wrote in message news:hpktd3$8et$1@trimpas.omnitel.net... > > Mintis tokia, kad reikia tu klasikiniu Toskanos vaizdu (attachmentas). > Uztektu kokiu 100 km, manau is Pizos ne A11, o zemiau, SP2, SP5 ir pan iki > Florencijos aplinkelio. o kuo jie skiriasi nuo umbria? :) daugmaz panasus tie vaizdai, net emilia-romagna ne taip stipriai skiriasi (nors ir kita kalnu puse), tikrai nebus nei trentino-alto, ne veneto, nei campania, nei sicilia. bet kokiu atveju, jei reikia vaizdu, tai variantas vaziuoti vietiniai keliais, nors ir leciau. > Jei Modena arba ismesti is marsruto (ji idomi tik del 2 valandu Ferrari > muziejuje), arba i ja uzsukti vaziuojant is Milano, tai dar svarstytinas > variantas is Romos A24/E80 iki Adrijos pakrantes, ir tada A14. Tai tik apie > 100 km daugiau, bet ivertinant nekoki eismo potenciala prie Bolonijos, > galbut gautusi tik valanda ir ilgiau? Tokiu atveju, kas ten potencialiai > grazaus (su mintim praleisti ne daugiau pusvalandzio) visoje toje > pakranteje? per ravenna arciau gaunasi kazkur 40km (per blogna 510 berods, per ravenna ~550), o laiko prasme sunku prognozuoti, nuo valandos iki dvieju ilgiau. > Tokiu atveju atvaziavus A14 gal apsimoka toliau kokiu E55? Vaziuosi taip pat > letai, o vaizdai gal geresni? ziurint kiek laiko turi. > Policija dirba - t.y. ziuri kad "antraeilininkai" nesimaisytu ar su radarais > svaistosi? :) > Ir stacionarus radarai - ar daug atkarpu su vidutinio greicio kontrole? daugiausiai kilina uz chuliganiska vairavima, lenkimus is desines (nedarykit to, stebekit, kaip italai vaziuoja, net jei ateina stipriai greiciau pirma juostas, rikiuojasi i antra ir laukia kol praleis), stovejima nenumatytose vietose, dideli greicio virsijima, daznus persirikiavimus (vinguriavima per juostas), greiti irgi matuoja, bet magistralese ne taip daznai, kaip vietiniuose keliuose. radaru labai daug gyvenvietese.