jis nedrasko, rašė gi, kad ramej važinėja... "Sharkius" <nerijusar_sitonereik_@yahoo.kom> wrote in message news:hr3qfb$p6u$1@trimpas.omnitel.net... > px ar tu ten ipilsi 4ltr ar 5ltr, nuo to absoliuciai nieko blogo > neatsitiks, pamatytum kaip ten draskant masina viskas teliuskuojasi > karteryje tai suprastum jog be reikalo suki kiawsus ir klausais legendu > apie tepalo kiekio itaka variklio ilgaamziskumui. > > > "Darienas" <netikras@meilas.lt> wrote in message > news:hr3bb4$vrf$1@trimpas.omnitel.net... >> Dar klausimas į tą pačia tema. Pagal dokumentus priklauso pilti i mano >> variklį 4,5 litro. Keičiant tepalus pripylė 4,3. Gavosi trečias ramtelis >> nuo apačios. Motyvas, tipo aš visada taip pilu ir taip geriausia. Gal >> tokiu atveju verta pilt netoli max ribos kokius 4,7 ir tuomet garantuotai >> viskas nereiks dalpilt ? Prieš keitimą pasidarys mažoji norma. Ar yra >> koks blogis jei tepalų pripilta arti max ribos ? >> >> >> >> "rl" <ask@me.for> wrote in message >> news:hr3a56$tuk$1@trimpas.omnitel.net... >>> Is mano pastebejimu tai uzsipylus 5W40 sintetinius iki kokio 11K-12K >>> ridos tepalu lygis kaip liniuote uzbreztas stovi, nei laso nedingsta. Po >>> to staigiai pradeda kristi (gal jie ten degti jau pradeda, fig zino). >>> Prasidejus tokiam dalykui keiciu tepalus ir vel sau ramiai vazineju iki >>> kito karto. >>> >>> On 2010.04.26 08:42, Darienas wrote: >>>> Prieš tai turėjau 1988 metų 1,8 mono benzinas/dujos pasatą. Po vožtuvų >>>> gumelių pakeitimo tepalų visad rasdavau kiek ipyliau. Kažkaip >>>> nesitikėjau, >>>> kad variklis nenuvažiaves nei 100 tukst linkes vartoti tepalus... >>> >>> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus >>> signature database 5060 (20100426) __________ >>> >>> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. >>> >>> http://www.eset.com >>> >>> >>> >> >> >> >> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus >> signature database 5060 (20100426) __________ >> >> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. >> >> http://www.eset.com >> >> >> >> > >