Sharkai, begio isjungimas nuokalneje benzino tikrai maziau taupo, nei jo neisjungimas.. Siaip norint 0 kuro sanaudu, reiktu begi palikti ir koja pakelti nuo akseleratoriaus. "Sharkius" <nerijusar_sitonereik_@yahoo.kom> parašė naujienų news:hr7bvc$2ec$1@trimpas.omnitel.net... > Bled jei 100km nuvaziavus MASINA, o ne dviraciu, koju nepavelki tai manau > pats laikas susirupint sveikata, pradet rytais daryt manksta, susirast > darba ne uz 100 o uz 2km ir i ji vaiksciot pesciomis. O jei rupi vienas % > kuro sanaudu tai galiu patart - nejunk tempomato o kruisink ant 50-70 > neziuredamas i priborus bet klausydamas variklio darbo ir stebedamas kad > kuo maziau gazo pedala paspaust, kiekvienoj nuokalnej isjunkdamas begi, o > sankryzoj uzgesindamas varikli ir sanaudos kaipmat sumazes ne vienu o > visais dvidesimcia procentu. > > "Vytautas" <kazkoks@pastas.lt> wrote in message > news:hr6ujs$in5$1@trimpas.omnitel.net... >> nu aisku tau geriau zinot. bet greicio palaiukymas yra gerai del to, kad >> nepavargsta koja, masina pastoviu greiciu vaziuoja, o tai kokiu 1 % >> mazina kuro sanaudas, nevirsysi leistino greicio. (pvz i pnvz dazniausia >> vaziuoju 110 net ir vasara. tada nereikia sukt galvos kad kazkur greicio >> apribojimai) >> >> >> "Sharkius" <nerijusar_sitonereik_@yahoo.kom> wrote in message >> news:hr6tdo$hcr$1@trimpas.omnitel.net... >>> kralaite ant zirnio ble. >>> >>> "Vytautas" <kazkoks@pastas.lt> wrote in message >>> news:hr6qvl$ecc$1@trimpas.omnitel.net... >>>> tai tokiu atveju as butinai ieskociau su greicio palaikymu >>>> 2 metus vazinejau su greicio palaikymu ir kai nusipirkus masija jo >>>> nebuvo ir reikejo vaziuoti vln-pnvz -vln tai labai nepatiko ir ta pacia >>>> savaite isidejau >>>> >>>> >>>> "RD" <somebody@somewhere.com> wrote in message >>>> news:hr6lvj$6bn$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Kolega ieskosi dyzelinio >>>>> Vazines Kaunas-Vilnius kiekviena diena bent pora metu. >>>>> >>>>> Ka pasiulysite optimalaus ? >>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> >> > >