todėl, kad blogai. Nes lengvuškių varikliai tai ne fūros ar traukinio, jie tikrai neskaičiuoti nuolat dirbti maksimaliais režimais. "audrenas69" <info@it-master.lt> wrote in message news:hrjkf9$6s9$2@trimpas.omnitel.net... > o kodel smaugti ant 160 blogai? iki redline dar toli toli. > pardavejas irgi nieko neminejo apie max vaziavimo greiti. > tik del turbinos rekomanedavo variklio neisjunginet iskart > > -- > Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas > www.it-master.lt > tel 867040247 > > "ukw" <fm@fm.fm> wrote in message news:hrjjsu$6eq$1@trimpas.omnitel.net... >> >> "audrenas69" <info@it-master.lt> wrote in message >> news:hrjjkc$67c$1@trimpas.omnitel.net... >>> abejoju kad koks nors prancuzas ar chryslerio italiskas >>> dyzelis vien tik situ reikalavimu besilaikant niekada >>> negestu :P >> >> >> tai jei su 1.6 zyzeliniu kabluku tu visada smaugi ant 160, tai paskui >> nekeik prancuzo ar ten kokio italo. >> >> p.s >> >> turim kabluka pezo partner, 1997 metu, 1.9 paprastas dyzelis. rida ant >> spido virsh 400 000. su varikliu jokiu problemu. kaip ir su kitom einamom >> dalim. jis nuo gimimo lietuvoj, todel istorija puikiai zinoma. >> >> >> >>