... "Schaumschlager" <ittendorf@bodensee.de> wrote in message news:gqb1gi$gi9$1@trimpas.omnitel.net... > Del Subaru Justy - buvo naudojamas Suzuki Swift kebulas, prie jo prilipdyta > Subaru transmisija, vaziuokle ir variklis. > Legendiniai 1.3 litro twin cam 16 voztuvu varikliai (naudoti bagiams ir > megejiskoje aviacijoje) buvo isties puikus kurinys. Trukumas buvo vienas - > jautrumas xrenoviems ir no name'niams tepalams - uzkaisdavo skirstymo > veleneliai, o, kadangi atlieti buvo su maksimaliu islengvinimu - luzdavo. > Gudziais 1999m velenelis, uzsakant is sandeliu Suomijoje, kainavo 1400 Lt... > > Po Swift GTi beveik 5,5 metu eksploatavau Swift sedana su paprastu 1.3 > litro, 68ag monoipurskiminiu varikliu. Isskyrus nelemta giminyste su Opel > rudijimo atzvilgiu (koroduoja "ant akiu") - visais kitais planais buvau > LABAI PATENKINTAS siuo automobiliu. Vid.kuro sanaudos niekuomet neislipdavo > is 5,5 litro (75:25 uzmiestis/miestas). > > Suzuki pigumas Lietuvoje (isskyrus Vitara - bo jau visi pazista) - tik > todel, kad "ne vokiskas". Kita vertus - toje pacioje Vokietijoje iki siolei > Suzuki kotiravosi pigiausiuju segmente (ypac isskiriant pagamintus > Vengrijoje), kaip mazalitrazis 2-as ar 3-ias seimos automobilis su > 120-150tkm ridos resursu. Tas resursas apsprendziamas ne mechanizmu > sudilimu, bet velgi - siaubingu kebulu neatsparumu korozijai. Savo akimis > Moletu plento srote 2004/2005m (berods?) ziema maciau Swift'a, pagaminta > 2002m gale, eksploatuota Fuldos-Kasselio rajone 2 metus. Druskos savo > mirtina ir nebepataisoma darba spejo atlikti per tiek trumpa laika... > > Wagon R+ pagrindinis privalumas siais laikais - "nu net narkomanams" jis > neidomus. Tikrai nereikes nei signalizacijos, nei kitu pribumbasu, jo > tiesiog nevogs. > Su 1.2 litro sirdele laisvai pakaks 7 litru kuro mieste. > > "Kestas" <nesvarbu@nesvarbu.lt> wrote in message > news:gqamqt$un6$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tai stai, be ypatingai bjaurios isvaizdos, del ko dar gali buti pigus ? >> >> pigus, nes Suzuki Wagon R+. apie toki dauguma net nera girdeje, todel >> niekas jo neperka. kadangi masina neturi jokio ivaizdzio, tai nera ir >> sekeju, kurie galetu moketi uz retuma ir isskirtinuma. lieka tie, kuriems >> tiesiog reikia kokio nors pigaus automobilio. o tokie labai daznai renkasi >> ne pagal automobilio kokybe, o pagal detaliu piguma (nors realiai detaliu >> pigumas be kita ko parodo, kad automobilis tiesiog dazniau uz kitus >> genda). zodziu, detaliu nera - automobilio niekas neperka. visi sie >> faktoriai lemia kaina. >> o siaip, jeigu jis bent jau artimas kitu japonisku markiu kokybei, tai uz >> koki WV, Opel ar tuo labiau prancuziskus tokio amziaus automobilius tikrai >> neturetu buti prastesnis. o toliau - loterija, ka tau pardavejas sugebes >> iskisti.. >> > >