man buvo panasiai su zigulio varikliu kadaise. Pokst kazkas galvoj , ir po kurio laiko - pozymiai kaip pas tave. ant laisvu mirkcioja tepalo lempa. pasirodo truko viena is voztuvo spyruokliu (ten 2 stovi) - ir metalo gabalai sukrito i apacia, kur tepalo siurblys uzsiurbe juos ir pravare tepalo siurblyje tarp dantraciu ir korpuso tokius griovius, del ko tepalo slegis ir krito. teko keisti tepalo siurbli "Anfora (home)" <k750moto(trinti)@gmail.com> wrote in message news:hrmlm0$bn9$1@trimpas.omnitel.net... > zodziu taip - situacija pasikeite :( pastovejo prie darbo Fokusas ir > nusprende, kad reik pradet barsket... uzvedziau namo vaziuot - pasalinis > garsas (toks sunkiai apibudinamas, i kalima nepanasus...) kazkur aplink > variklio virsu... prisiminiau, kad pora kartu panasiai tepalo lempute > elgesi per didziuosius salcius... paburkit dar is kristolinio rutulio... > tuo paciu patarkit, kam situos fokusus parodyt, kad nustatytu priezasti... > kazkokie jau nebejuokingi tie fokusasi darosi... > > > > > "Anfora" <k750moto@gmail.com> wrote in message > news:hrmakp$ogj$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, >> >> Fokuso (1.6 TDCI, 2005 m) tepalo lempute krecia fokusus - uzsidega ant >> laisvu apsuku, pagazavus kiek daugiau 1000 apsukimu uzgesta... Tepalo >> lygis norma, bet jau laikas keisti (iki numatyto keitimo liko ~ 400 km, >> keiciasi kas 20 000 km). Variklis veikia kaip veikes, jokiu pasaliniu >> garsu ar traukos sumazejimo nera. Prasau, paburkit is kristolinio >> rutulio. >> >> Is anxto dekavoju, >> Anfora. >> > >