Bet va lyginant turbinas, reno yra 1,5 karto blogaiu uz BMW :) "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message news:hrrf8a$l3b$1@trimpas.omnitel.net... > Tai viskas gerai, reiskia Renault yra 2 kartus geriau nei BNV > > "linuji" <rasyk@man.lt> wrote in message > news:hrrelg$k5o$1@trimpas.omnitel.net... >> tai tu Krastoj dirbi? :)) >> beje, to renault varzto kaina buvo berods 150 Lt, tai kadangi grynais ir >> be saskaitu biski nusideret pavyko. Bet eina tegu jie n314ui, tikiuosi >> nebereiks niekad reikalu turet :)) >> >> "mYnDe" <0@0.0> wrote in message news:hrre1o$j4u$1@trimpas.omnitel.net... >>> BMW toks daigtas 82 Lt krastoj, ne tiek jau ir daug skiriasi :) >>> >>> "linuji" <rasyk@man.lt> wrote in message >>> news:hrrdle$igs$1@trimpas.omnitel.net... >>>>o as vairuoju RENAULT. ir teko kazkada nusipirkt prabangu varzta (kur >>>>tvirtinasi-sukasi i bamperi) auto tempimui uz berods 100 Lt. Skubiai >>>>reikejo, tai nebuvo kada ieskot kitur. >>>> Tuom kartu supratau, kodel tiek mazai nauju renault, volvo pas mus :))) >>>> >>>> "mYnDe" <0@0.0> wrote in message >>>> news:hrrdc2$i3j$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Prastas jausmas pas jus kolega :) man tik juokas ima kai visi varo ant >>>>> vieno, nors paemus krasta, autotoja ar bele kuri kita - tas pats >>>>> shudas su tom kainom :) >>>>> Pats vairuoju BMW, zinau krastos kainas, tai sitie pezalai apie >>>>> sostenos kainas kazkodel visiskai nestebina... >>>>> Tai tiek :) >>>>> >>>>> "linuji" <rasyk@man.lt> wrote in message >>>>> news:hrrd3h$hkq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> toks jausmas, kad zmones rasydami teisybe ape SOSTENA is taves duona >>>>>> atima? >>>>>> nu ka - laikas tuomet daryti isvadas :) >>>>>> >>>>>> "mYnDe" <0@0.0> wrote in message >>>>>> news:hrrbvi$fkk$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Kuris is cia rekianciu buvo toj sostenoj ir zino jog diagnostika 500 >>>>>>> Lt? :) >>>>>>> O cia normalu, kad krasta uz patikra auto pries perkant lupa virs >>>>>>> 400 Lt? Nemanau... Visi turi savo ikainius ir dirba as manau, ir >>>>>>> nesistebiu ikainiais kuriuos jie nusistate TASKAS :) >>>>>>> >>>>>>> "IksEr" <robertas-trink@sap.lt> wrote in message >>>>>>> news:hrrb94$ech$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>O tai ka diagnostika? Niekuo ji neypatinga. Kad pilnai darosi per >>>>>>>>Ford'o VCM'a, kuris pats savaime nera pigus? Bet tai tada galima >>>>>>>>sakyt, ir kad Ford'as su Mazda yra tokia pati egzotika, kaip ir >>>>>>>>Jaguar'as. Shudeliautojas? O kas Sostena uz super duper diagnostika >>>>>>>>(nes gi JAGUAR'as!!!) uzprasytu 500 Lt., tai cia jau >>>>>>>>nebesudeliavimas gaunas, o rimc reikals? >>>>>>>> >>>>>>>> "mYnDe" <0@0.0> wrote in message >>>>>>>> news:hrra6v$cis$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Nu cia jau konkretus atvejis, bet kalbant apie diagnostika tai >>>>>>>>> manau sio posto autorius didelis shudeliautojas :) >>>>>>>>> >>>>>>>>> "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message >>>>>>>>> news:hrr9vi$c4r$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Tu manai, kad Sostena ka nors ismano apie Jaguarus? Deda Vasia >>>>>>>>>> daugiau ismano nei lopai is tos kontoros. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Reikejo Daimleriui keist vairo trauke. Nuvariau i Sostena, ten >>>>>>>>>> paziurejo ir pasake, kad tam modeliui vairo traukes atskirai >>>>>>>>>> nesikeicia, reikia keist kartu su vairo kolonele. Dalys >5000 LT, >>>>>>>>>> ir dar uz darba. Pasiunciau nx, nuvaziavau pas meistrus, pas >>>>>>>>>> kuriuos anksciau vaziuokle tvarkydavau. Apziurejo ir pasake, kad >>>>>>>>>> kuo puikiausiai keiciasi atskirai, rado kompe vairo traukes koda. >>>>>>>>>> Pagal ta koda uzsakiau trauke is Vokietijos, ir viskas buvo >>>>>>>>>> pakeista. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Net nepasakosi apie tai, kad jie lupa $$$ uz kiekviena smulkmena >>>>>>>>>> (pvz mago kodo pasakyma), kai susisiekus su UK Jaguar atstovybe, >>>>>>>>>> jie ta koda pasako nemokamai ir dar gausiai nustemba, kad kazkas >>>>>>>>>> Lietuvoj uz tokias ir panasias nesamones sugalvoja pinigu prasyt. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "mYnDe" <0@0.0> wrote in message >>>>>>>>>> news:hrr9ej$b44$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Nereikia nusisneketi garsiai apie tokias kainas. O jei taip yra, >>>>>>>>>>> tai prasau saskaita deti cia - labai idomu manau visiems :) >>>>>>>>>>> O del jaguaro, tai gal geriau viena kart sumoket kad ir daugiau, >>>>>>>>>>> bet suzinot tiesa, nei vazineti per kelis meistrus, sumoket >>>>>>>>>>> finale ta pacia suma ir nezinoti nieko :) >>>>>>>>>>> Lietuviskas taupumas ... :) >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Algirdas" <omnitel.NOSPAM@zalgiris.eu> wrote in message >>>>>>>>>>> news:hrr8gp$9h2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> ka jau kalbet apie jaguaru remonta sostenoje... nuvarem imones >>>>>>>>>>>> prasmatnia dacia aptarnavimui ir palikom beveik 3klt >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:hrr7pe$88p$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> Nuvaziuok i Sostena su Jaguaru, ir paprasyk kad patvarkytu ka >>>>>>>>>>>>> nors. Tai suprasi, kad pigiau iskart butu dar 2 Jagus >>>>>>>>>>>>> nusipirkt. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> "Herkus" <h@h.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>>> news:hrpvn2$83c$2@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>> Seip tai Sostena jaguarus remontuoja. >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> Chivilis ra: >>>>>>>>>>>>>>> Sveiki, >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> Kadangi specializuoto groupso Jaguarams nra, tikiuosi, kad >>>>>>>>>>>>>>> ia atsiras Jagu gerbj. Gal kas galite rekomenduoti >>>>>>>>>>>>>>> servis/meistr Vilniuje ar Kaune, kuris galt atlikti normali >>>>>>>>>>>>>>> diagnostik ir nustatyti, kodl dega "check-engine" lemput? >>>>>>>>>>>>>>> Ibandiau kelis standartinius diagnostikos meistrus, taiau >>>>>>>>>>>>>>> visi pamat klaidos kod P0420 >>>>>>>>>>>>>>> (http://www.engine-light-help.com/P0420-check-engine-light.html) >>>>>>>>>>>>>>> tik sksioja rankomis ir negali pasakyti kame problema. >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> p.s. iekau serviso/meistro, kuriame nereikt klausytis kalb >>>>>>>>>>>>>>> "jaguar labai sudtinga ir komplikuota maina", "pabandykite >>>>>>>>>>>>>>> pavainti ir pasiirkite ar vl usidegs" ir t.t. >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> Ai. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> >