On Sun, 09 May 2010 17:32:12 +0300, YZF wrote: > neisivaizduoju kaip (atmeskime visokias situacijas su nuolat ir > besustojimo, nuo ryto iki vakaro veikiancius ESP). ESP/(advanced ABS) neprivalo veikt. Pakanka kad yra. Tada stabdziu sistema gali zymiai agresyviau naudot galinius stabdzius. > Priekiniu stabdziu efektyvumas praktiskai pas visas masinas kelis kartus > didesnis negu galiniu (isskyrus variantus su gale esanciais varikliais, > ala Porsche ir pan). Maksimalus - taip. Bet jei stabdai is lengvo toli iki blokavimosi ribos, tai visiskai nebutinai. T.y. esant gudriam daugiakanaliui ABS gali defaultiskai zymiai daugiau stabdymo jegos mest galan ir kai jau prades blokuotis reguliuot reikalus ABS/ESP pagalba. Senos arba "primityvios" masinos su "varle" ant galinio tikro istikro neturi pasirinkimo ir tikrai tupai dalija jegas. > Nebent gale tiesiog labai mazos kaladeles naudojamos, kurios dyla > santykinai daug greiciau negu priekines, prie to pacio stabdymo > efektyvumo. Bent jau maniskej jos truputi mazesnes bet ne "labai". Kaladeles gal kokiais 20% mazesnes, diskai irgi nedaug skiriasi. Bet galines devisi zymiai greiciau. -- kthxbai.