Tema: Re: Vasariniu ratu uzimas
Autorius: Gimp
Data: 2010-05-12 09:48:09
Nu 80 su viskuom - proto ribose, bet 70 ar 50 uz rata - ka as zinau. Ar cai
dabar normalu po 200 moketi uz R16-R17 ratu subalansavima, ar cia tik
Hi-end'inese skylese? Paprastai antakalnyje mokedavau 10 lt/ratas uz
balansavima (R14), bet jie svarelius ne klijuodavo, kas atrodytu gerokai
grubiai ant R16 arba R17 lietu disku. Be to paskutini karta balansavausi
kazka pries 3 metus (Imprezos R14 skardinius galinius ratus, kurie irgi uze,
nes  Civic naujas buvo apimtas su 2 komplektais ratai+padangos,
subalansuoti).

Gimp