tai kiek suprantu ir kalbama apie jegu poveiki, o ne apie kazkokio tai vieno ar kito auto modelio atsparuma tam tikram poveikiui: zuvo nuo kirvio gulejusio ant palanges... "Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message news:hse17j$3q1$1@trimpas.omnitel.net... > Butent apie tai. Armatura i galva yra daug skaudziau, nei dvigubai > greiciau isibegejuskalt spirti su koja isiena. Nes siu atveju reikai > ziureti ne i jegu dydzius, o i tai, kokia kryptimi ir kaip jos veikia. > > "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message > news:hse005$1gd$1@trimpas.omnitel.net... >> tai armatura i galvos sriti dar baisiau uz guoli... ne apie tai kalbam... >> >> "Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message >> news:hsdunh$uon$1@trimpas.omnitel.net... >>> DWG turi galimybe perziuret? Atsiusiu ivykio schema - du karuciai 50/50 >>> vienas i kita. Ten jau neprikibsi kad skiriasi mases. Kaip sakoma >>> reklamoje - mesmale nustebino visa sheima. Kodel smugio metu pagesint >>> dvigubai maziau energijos nesupratau. Jei automobilis stoves vietoje, o >>> i ji 100 km/h greiciu trenksis siena, tai jau smugio kaip ir nebus? Beje >>> dar prisiminiau, truputi ish kitos operos, bet toks pat skirtumas tarp >>> teorijos ir praktikos. Traukinys i shona prie tu paciu greiciu pagal tas >>> pacias statistikas yra daug geriau nei koks guolis. >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:hsdu4t$tni$1@trimpas.omnitel.net... >>>> bet tu pastebėjai, kad 2x50 atveju bus dvigubai mažiau energijos, kurią >>>> smūgio metu reikia pagesint ir 2x daugiau deformacinės zonos bei >>>> galimybė po smūgio mažiau pakeist judėjimo kryptį? Nžn kaip kitiems, >>>> man 2x50 asocijuojasi su iškultais žibintais ir sulankstytom skardom, >>>> gi 1x100 - jei ne su lavonais, tai su traumatologiniu tikrai. >>>> >>> >>> >> >>