On Sat, 15 May 2010 00:26:09 +0300, Linas Petkevičius wrote: >> Fliukilendine tvarka siuo atveju niekuo nekeicia. Buti biednam ne >> nusikaltimas, retai vazineti irgi. Jei visi draudimai ir mokesciai >> sumoketi, automobilis stovi ne skersas beigi niekas is jo nelasha tai >> niekas ir neskriaus. >> > Turejau galva, kad yra kazkokie kriterijai. Na tai parasiau gi. Nuo lietuvos skiriasi tiktai tuom, kad lietuvoj masina be civilkes gali numest ant kelio, o fliukylende nelabai. Yra dar savininko mokestis, bet sitas dalykas lietuvai prasmingai nepritaikomas. Ir tiesa pasakius kontraproduktyvus. >> Vienintelis sitos problemos sprendimas yra parupinti pakankamai >> parkavimo vietu. Visa kita tik kova del resursu padalijimo is anksto >> zinant kad visiems neuzteks. >> > Nu tai elementariai sprendzias, tik kazkur padjobke yra. Primetam, kad Padjobke tame, kad developeriams tai nenaudinga. > Lietuvoj apie milijona civiliniu karuciu. Kiekvienam parkingui skiriam > po 8 kv. m. Nu dar antra tiek privaziavimui ir gaidziams kur nemoka > parkuotis. Gaunasi, kad visus LT automobilius galima suparkuot i > kvadrata su 4 km. krastine. Lygtai nesuklydau su nuliais? Tik vat kaip > paskirstyt tuos resursus... Tai jei kokiu nuliu ir suklydai, esmes tai nekeicia. Cia kaip ir su zemem: lietuvoj tu zemiu net ir tiesiai vilniaus apylinkese kaip gutalino. Atrodo tegu kiekvienas sau statosi po nama, apsisodina medziais ir ramiai sau gyvena. Bet taip visiskai nesmagu, bo ko pilna tas yra pigu. O jei tai pigu, tai daug neuzdirbsi. Reiskia reikia mazhint pasiula. Ka puikiai ir matom visuose kartonkiemiuose. Kai pagalvoji, tai tokioj olandijoj gyvena 6 limonai snukiu, o jos teritorija turi perpus maziau ploto nei lietuva. Ir nieko, visi sutelpa ir dar vietos lieka ir parkavimui ir privatiems namams. Net ir tokiam amsterdame su parkingu nepasakyciau kad blogiau nei vilniuje. -- kthxbai.