Nugi vis ruošiausi duot ataskaitą, bet neprisiruošiau. Taigi bandom: įsigyta sausio mėnesį už 550 lt žiemos metu su labai gausiais ilgais pašildymais kuro sąnaudos priartėdavo prie 8L (na per dziundzės plauką nepasiekdavo - apie 7,8-7,9) Numirė starterio bendiksas, pakeičiau visą starterį už 10 alaus - 30lt. Tiesa teko šrotelyje pačiam išsiimt ir į saviškę pačiam įsidėt. Na bet man tai atrakcija. Įdėjau didesnį akumą (nes buvo po ranka ir buvo gaila išmest) nors ir buvęs užkurdavo. Bendrai visą žiemą ir prie -26 kurdavosi be jokių problemų. Pakesistas tepalas ir filtrai. Egzotika - variklio alyvai net 2 filtrai (ir ne šalia). Filtrai gaunasi po brangiai - didysis apie 40 lt, mažesnis 20 (no name). Atėjus pavasariui pareigūnai už simbolinį mokestį mandagiai priminė nusiimti dygliuotas belarusshinas. Problema išsisprendė atsiėmus skolelę Nissano ratais (na bendra vertė 100-200lt) Mazdos ratų skylės ne 4X100 mm kaip autos kataloge parašyta, o 4X114.3 Draudimas pakainavo berods 130 lt Atėjus pavasariui, iš ryto užkūrus, tepalo lemputė dar dega kokias 3 sekundes. Taip pat užsidega bandant "šonaslydžiuot". Nesuku dėl to galvos numirs tai numirs. Kol kas nieko daugiau neremontavau, yra 2 pagrindinės bėdos - kiaura duslė, ir galiniai amortikai kurie labiau primena supynes, ypač duobėtam žvirkelyje. Dabar sąnaudos apie 6,5 litro (tikiusi šiu baku kiek sumažint, bet stebuklų nebus), tai kaip ir nieko labai įspūdingo, bet per mėnesį man susitaupo koks 100-150 lt. Dabar nuvažiuota kažkur apie 6000km