Po eilines ziemos, eilini syki masinoje atsirado nauju rudziu - aplink priekini stikla, bagazine jau kiaurai prapuvo, dugnas irgi jau druskos gan konkreciai apestas, apie slenkscius net nesneku, siek tiek rudziu apie dureliu kampus. I galva ikyriai lenda mintys ant ziemos atiduoti masina pseudo-restauravimui, t.y. viska isrinkti, kur reikia pakeisti, pervirinti, privirinti, sutvirtinti, o galutiniam rezultate ir perdazyti. Kadangi paciam uzsiimineti tokiais dalykais neuzteks laiko ir vietos, be to, krizes metu, manau, darbu kainos turetu buti nukritusios (visgi zmogiskajam laikui imlus procesas, o algos sumazeje), tai butu visai geras laikas patiketi masina geroms rankoms. Demesio. O dabar klausimas:) Gal kas domejotes ir galetumet patarti sia tema: 1. Kur restauruoti, kad po to buti ramiam maksimalu termina (~5 metus)? 2. Kokios apytiksles rinkos kainos siuo metu? Didziai dekingas! Lucas