Taigi viskas ok, yra savos nišos, ir joms skirti klientai. Yra kas važiavo ir važiuos į blizgančius servisus, kiti važiuos pas garažinius, kokybė ir aptarnavimas tiek viename tiek kitame segmente pasitaiko įvairus. Bet jei jau esi garažinis tai ir skelbkis kad darai gerai ir pigiau, o ne kišk "skandinavų serviso idėjas", kas skamba visiškai krievai. Tu gi irgi montuodamas signalizacijas nesiskelbi kad naudoji specialias Tokijuje sukurtas laidų litavimo technologijas, o sirenos akustika derinta Vilniaus kongresų rūmų salėje. "ukw" <fm@fm.fm> wrote in message news:hu9334$bb5$1@trimpas.omnitel.net... > > "MindX" <mindx@mindx.mindx> wrote in message news:hu92co$aht$1@trimpas.omnitel.net... >> Reiktų nepatingėti paskambinti, idomu pasidarė, bet greičiausiai būsi teisus, xuj adresas yra. Nebent garažas, kuris sunkiai dera su skandinavų serviso įvaizdžiu >> > > nu zinai, skandinavu serviso ivaizdi galima laisvai sukurti. investuoji kruva pinigu ir turi blizganti, dideli, grazu servisa su raudonais foteliais, fhm zurnalais, nemokamu wifi ir nemokama kava. > > artimiausias pavyzdys - kewles citrinu ir hondu pardavykla vardu Veho. > > bet tai vistiek negerai, nes paskui visi myza kad kainos labai dideles ir masinos pas kewle brangesnes, nei pas turginiu perekupus. >