On Wed, 09 Jun 2010 00:43:47 +0300, zauras wrote: > Sveiki, > iškilo čia toks klausimas, kokie yra apribojimai automobilių > modifikacijoms einant TA Lietuvoje. Norima parvaryti auto iš Vokietijos, > tačiau baisu, nes atrodo gerokai primodifikuota. Užkabinti slenksčiai, > pakeistos lempos. Kaip suprantu, su stiklo pluošto pagalba pakeista > priekinių sparnų, variklio dangčio forma (nors gal ir klystu). Dėl > variklio tiuningo irgi įdomu, nors nežinau, ar šiuo atveju kažkas > daryta. Ar didelė rizika, kad bus FAIL ? Ta masina turi modifikaciju dokumentus? Liudijancius kad kiekviena modifikacija arba turi europini sertifikata (ABE) arba personaliai sertifikuota tuv'o? Nes vokietijoj be dokumentu net kitu ratlankiu neuzsidesi, jau nekalbant apie faras, spyruokles, amortikus ar variklio tiuninga. As va kiekviena karta atvares i kasdvimetine TA tuv'ui rodau visokius ten popiergalius liudijancius kad butent tie ratlankiai su butent tu ismieru padangom yra sertifikuoti butent mano masinai. Jei situ dalyku nera, tada tai jau savaime EPIC FAIL nepriklausomai nuo lietuviskos TA poziurio. Bo kaimiskas tiurlingas iki pirmo ledinuku pardavejo. O po to ant vezimelio iki TUV'o kur po apziuros gali prarast registracija. Zodziu tokios masinos apskritai nepirkciau. Na o jei yra modifikacijas liudyjantis dokumentai su TUV'o palaiminimu, tai lietuviska TA kaip ir neturetu turet priezasciu spardytis. Nebent itin juokingas modifikacijas gali tekti is naujo "sertifikuoti". -- kthxbai.