db kaip tik mano kieme fabuose stovi naujas pofeisliftinis demo kosmokyvis - jau su normaliu penkių pavarų automatu (bet nėra varianto rankomis žaisti) ir 800 km rida :) gali kada užsukt į kontorą, pravažiuosi, palyginsi... :) o salono transformacija yra ūber - pas šitą, pas jazzą ir senesnį accord (iki 08') -- '(oo)' "Gimp" <gimpas[pasalinti]@gmail.com> wrote in message news:hv4jmb$leo$1@trimpas.omnitel.net... > Butent - igundama (naudoju 2.5 metu toki): cia kaip po ir mechanine deze (nu > is tikruju ji tokia ir yra), kur pavaru perjungimas vyksta zaidziant su gazu > (atleidi biski - ji ir permeta begi). Galima ir rankom jungineti (tada > kontrokiuoji pilnai pavaru perjunginejima - jokiu siurprizu), bet vistiek > tuoj pereini i automata pasismaukes (6 begiai visgi). > > Nera kalbos - automatas yra geriau (lagas zinoma uz3.14sa), bet kad nebuvo > tikru automatu 2008 m, o salono transformacija - 10 balu. > > > > "kewle migyje" <ai@ui.oi> wrote in message > news:hur2fh$rmm$1@trimpas.omnitel.net... >> truputi kitaip važiuot su juo reik >> ką tik atvažinėjau mėnesį su demo jazzu robotu, yra su C sensodraivu >> nemažai tekę turėt reikalų :) >> ...įgundama :) >> -- >> '(oo)' >> >> >> "[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message >> news:huqv11$o0l$1@trimpas.omnitel.net... >>> ten ant to 1.8l "orlaivio" kai perjungia pavaras automatas, turi buti >>> toks >>> kaip laginimas, kad net greitis sumazeja iki kol kita pavara isijungia ar >>> cia jau sliekai is pavaru dezes per salnikus lenda? >>> nes ant kiek grazi isvaizda, tai ant tiek tapornas tiek mechaninis, tiek >>> automatinis pavaru dezes rezimas pasirode. net ir smartas geriau vaziavo >>> kazkada uzintas :DDD >>> > >