Abejociau, ar tikrai jau taip iskart padefoltu ir komercinis. Dabar tvarkau Transit MK1, kuris irgi yra keleivinis, nors kai buvo registruojamas, gale buvo tuscias kaip tvartas, be jokiu sedyniu "Ostapas" <BertaMarija@gmail.com> wrote in message news:gqfei8$sko$1@trimpas.omnitel.net... >o jei su langais ir 5 sėdimom vietom? tada jau gali būti kaip lengvasis? > Tik turbūt tada varant TA reiks rūpintis, kad visos sėdynės būtų savo > vietose? > > -- > pax vobiscum > > > "cipsas darbe" <at@nerasta.lt> wrote in message > news:gqfdvq$rih$1@trimpas.omnitel.net... >> taip >> >> -- >> >> "Ostapas" <BertaMarija@gmail.com> wrote in message >> news:gqfcl6$p56$1@trimpas.omnitel.net... >>> Svarstoma galimybė padaryti upgrade'ą (downgrade'ą?) į Peugeot Partner. >>> Konkretus atvejis - dvi sėdimos vietos ir būda. >>> Klausimas: ar visada toks aparatas traktuojamas kaip komercinis >>> automobilis? t.y. su visais kelių mokesčiais, technikinėmis kasmet ir >>> panašiais atributais? >>> >>> -- >>> pax vobiscum >>> >>> >>> >> >> > >