ar zinai skirtuma , kuris yra tarp amo einanciu i serija naujai masinai, ir amo , kurie parduodami prekyboje .? Ta pati taisykle galioja visiem gamintojam. ir esme to - ne OE gaminys yra mazkiek ( 5-8%) gaminamas galingesnis, kad kompensuoti pakabos susidevejima, ir isgauti didesni komforta(stabiluma) iskaitant masinos susidevejima. Todel OE dedama i garantines masinas. Taigi naudotas OE po 60-80 tkm yra silpnesnis ryskiai , nei naujas is prekybos.Neturesi tikro masinos stabilumo. As jau nekalbu apie tai, kad dedant naudota OE ( save reguliuojancio darbo)i kazkiek zeminta masina, bet daugiau nei buvo OE pakaba , is vis turesi nesamone ant ratu.Su klasikiniu Gasmatc tai nesijaucia. man tai argumentas romas "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:hvq8o8$1qo$1@trimpas.omnitel.net... >o kodėl turėtų nevažiuot? Nors vieną argumentą? > > "Romas" <rk@centras.lt> wrote in message news:hvq5vv$sq2$1@trimpas.omnitel.net... >> >> "ukw" <fm@fm.fm> wrote in message news:hvq5da$rpu$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> "VNO" <gabrielmTRINKSITA@takas.lt> wrote in message >>> news:hvq587$rip$1@trimpas.omnitel.net... >>>> kas ten tokio nuostabaus tuose oem? >>>> tipo patys gamina ar ka? :) >>>> >>> >>> paprastai vaziuoji 10+ metu be jokiu problemu. >>> >> ----------------- >> o gal su OE vaziuoji 10metu todel , kad imi masina su nauja pakaba, ir ja pirmus 3 >> metus >> priziuri garantinis ????? >> tik nereikia sakyti , kad i 10 metu masiniuka sudesi OE amortizatorius, ir vaziuosi >> 10 metu >> su vidutine rida 20 tkm per metus. >> >> romas >>