o tai gal su salyga, pagal garsa pas ford'a 2500rpm atrodo kaip 3500 pas pezo - ir nuo to visos bedos? "Unicorn" <varijotas@gmail.com> wrote in message news:i1brqt$fhm$1@trimpas.omnitel.net... > Tai techniskai gal ir normaliai, bet kai priprates su naujesniais > dyzeliais vaziuot, tai gaunasi taip, kad jei negrezi masinos iki 3500 rpm, > tai permetus begi visada apsukos atsistoja ten, kur netraukia. O pas P406 > turbina su kintama geometrija? Nes tas nors ir bukas, bet traukt pradeda > nuo mazdaug 2000 rpm tiek 1.9 senas variklis, tiek 2.1 naujesnis. > > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:i1an72$o8v$1@trimpas.omnitel.net... >> nuo 1800rpm ne pas visus dyzelius, o pas tuos kurie turi turba su valdoma >> geometrija. Pas tave viskas normaliai, neieskok slieku asfalte :) >> >> >> "Unicorn" <varijotas@gmail.com> wrote in message >> news:i1afur$i20$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki, yra tokia masinyte Ford Escort 1.8 dyzelis 90AG. >>> Problema yra tame, kad turbina isisuka gan velai. Tachometro ten nera, >>> bet is klausos pasakyciau, kad pusti pradeda tarp 2500-3000 rpm. >>> Ar cia visu situ fordo varikliu ypatybe, ar cia pas mane tiktai? Siaip >>> kai turba isisuka tempia jis neblogai, jokiu pasaliniu garsu nera. >>> Ar ta turba reguliuojasi kiek nors ar ne? Ar imanoma ja priversti suktis >>> kaip ir pas visus dyzelius nuo kokiu 1800 rpm? >>> Aciu padejusiems. >>