Nuvaziuok pradziai kitur ratus perbalansuot - gal ten kur keitei blogai balansuoja del auksciau minetu priezasciu. "Gintautas" <sauliukass@gmail.com> wrote in message news:i1hfbc$nrl$1@trimpas.omnitel.net... > Persiprasau uz per didelius pagrazinimus. Diskai nudile ~1mm, katik > matavau. > Hmm..padangas buciau linkes atmesti, nes visiskai naujos bridgestone is > egzotikos pries 2 savaites. Prie akiu maciau kaip dedami ten po 10-20gr > svareliai ant ratu ir stendas rode nulius. Nu nebent patys lieti diskai > yra kreivi, masina mano rankose dar tik 3 savaites, negaliu atmesti sito > varianto (kaip patikrint?). > Keiciant traukes ziurejom granatas, lyg ir nebuvo laisvumo. > Na o del geometrijos - buvau pirmas klientas ant stendo po kalibravimo - > manau viskas ten normaliai, be to i sonus masinos netampo. > > Del vairo amplitudes irgi padauginau - jei palaidas dreba jis i abi puses > bet ne po 2cm, po maziau, jei stipriai suspaudi rankomis jauciasi > vibracija.Beje, prisiminiau, kad ir per gazo pedala persiduoda vibracija. > > Any more ideas welcome. > > "ukw" <fm@fm.fm> wrote in message news:i1hbe8$i6f$1@trimpas.omnitel.net... >> >> "kardanas" <bledis@bledis.lt> wrote in message >> news:i1hb9m$hvf$1@trimpas.omnitel.net... >>> daug kas gali buti, bet jau senai aisku, kad pradet nuo perdaug >>> sudilusiu >>> disku. Kai pasikeis tada ziuret toliau. >> >> tai pirmi variantai: >> >> 1. ratai ratai ir dar karta ratai. >> 2. diskai stabdziu. >> 3. granatos/guoliai >> 4. masinos geometrijos. >> >> > >