prikolno :) is tokiu duomenu darau isvada, kad turba daug ka itakoja? VNO "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:i1ijed$bhe$1@trimpas.omnitel.net... > sakau, visiškai nebūtinai > > 1.3cdti - 70AG@4000rpm, 170NM@1750rpm > 1.7dti - 75AG@4400rpm, 165NM@1800rpm. > > Kurį reikės daugiau sukt? > > > > "VNO" <gabrielmTRINKSITA@takas.lt> wrote in message > news:i1ih88$98r$1@trimpas.omnitel.net... >> cia jau teorijos. >> realijos bus tokios, kad 1.3 reikes daugiau sukti ir viskas. >> >> VNO >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:i1i02n$l8i$1@trimpas.omnitel.net... >>> kalbant apie turbodyzelius - gali būti ir taip, nes tai priklauso nuo >>> turbos >>> charakteristikų. Rpm, prie kurio pasiekiamas maksimumas, gali skirtis, >>> bet >>> jei abu varikliai turės tuos pačius 70AG prie sakykim 4000rpm, tai prie >>> tų >>> rpm ir NM bus vienodas. >>> >>> "VNO" <gabrielmTRINKSITA@takas.lt> wrote in message >>> news:i1huov$j12$1@trimpas.omnitel.net... >>>> tai jei 1.3 ir 1.7 turi vienodus AG, tai jie tures ir vienodus NM? >>>> >>>> VNO >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:i1hukf$iog$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> AG, NM ir rpm šiaip susiję ir vieni be kitų nebūna... >>>>> >>>>> "VNO" <gabrielmTRINKSITA@takas.lt> wrote in message >>>>> news:i1hrsq$e20$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> AG ne viskas, dar yra AG gainiojimosi vieta ir NM. >>>>>> >>>>>> pas 1.3 ir sukti reikes daugiau ir NM bus maziau imho. >>>>>> >>>>>> >>>>>> VNO >>>>>> "proff" <mopkin@lycos.com> wrote in message >>>>>> news:i1hr8j$cu6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> klausimas >>>>>>> koks skirtumas tarp varikliu... pvz 1.7 su 70 ag ir 1.3 su 70 ag.... >>>>>>> kuris geriau ar blogiau? 1.3 ims maziau kuro, nors galia tokia pat... >>>>>>> ar galiam sakyt kasd didesnis variklis geriau variuojant tolimus >>>>>>> atstumus? >>>>>>> ir dar... sake kad hdi varikliam dirza pagrindini reik keist tik kas >>>>>>> 90kkm... kas nors apie tai gal kam zinoma? >>>>>>> aciu >>>>>