Tema: Re: Vandenilis automobilyje
Autorius: pjezo
Data: 2010-07-18 14:42:35
:DDD
TENAS SKAIDO VANDENI?
nu papasakok prasau kokiu principu tai vyksta?


"Tyro" <music-man@delfi.lt> wrote in message news:i1s5g9$esm$1@trimpas.omnitel.net...
> girdejau is zmogaus, kolkas dar tik testavimo tikslais statanciu sia iranga i masinas, jog imamas galingesnis tenas skaidymui, ir nuostoliai buna kurkas mazesnis nei anksciau visi skelbdavo.
> 
> 
> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:i1ps0u$r6n$1@trimpas.omnitel.net...
>> Gali maisyt, bet HHO gavimui naudosi daugiau energijos, nei gausi 
>> degindamas. Tvermes desniu niekas nepaneige.
>> 
>> "Sharkius" <nerijusar_sitonereik_@yahoo.kom> wrote in message 
>> news:i1osib$cuq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> "Naras" <naras@e-ident.lt> wrote in message 
>>> news:i1mh1d$5q9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> man patiko
>>>> 5. Kodel negalime maisyti tiesiog HH duju su oru ir apseiti be 
>>>> dyzelino/benzino?Ar tam reikia kitokios HH frakcijos(turiu omenyje 
>>>> suskystinto)?
>>>> Pats vandenilis (HH) yra ne degus, bet sprogus. Tas netinka varikliams, 
>>>> beto jo degimo temperatura yra apie 600-700 laipsniu (benzino ~300C),
>>>
>>> 300C?????Cia koks bendzinas uz degtukus maziau kaitrus???
>>> 
>> 
>>