kokiu būdu buvo tvarkomi sailentblokai? Nes jie ten atskirai nuo šakių nelabai koNplektuojasi. Ar jau yra? "[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message news:i1vmom$1hs$1@trimpas.omnitel.net... > bratka jau kelis metus juzina 2001'u 2.4JTD Sportwagon'a tai ner ten taip > blogai. > > pirkta buvo tik parvaryta is uzsienio, ant spydo 230kkm. nusipirkus teko > patvarkyti galiniu duru el. langa ir bagazines dangcio valytuva, nes > uzkirmije buvo, pakeisti kelias lemputes. kelias smulkmenas "tiurlinge" > nes chebra matyt uzsienyje nesugebejo el. veidrodeliu pajungti normaliai, > tai sukinejosi ijungus el. veidrodeliu sildyma :DDD > pakaba gavo suzeminta, tai po metu vazinejimo musu keliais, teko > patvarkyti priekyje ir gale kelis salentblokus, stabilizatoriaus traukutes > ir pan. smulkmenos. visa kita eilinis servisas: tepalai, dirzai, zvakes. > > valgo Vilniuje kazkur apie 8-9 saliarkos grubiai, trasoj kruizinant apie > 110-130km/h 5-6l > > kaip universalas visai nepraktiskas, nes bagazines nera. bet masina grazi > :D > > "draugui nerekomenduociau, bet pats pirkciau" TopGear ;))) > > > "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message > news:i1vg0q$qa9$1@trimpas.omnitel.net... >> Ieškome pigaus ekonomiško automobilio..žmonai.. (dažnas variantas). >> Reikalavimai dyzelis, 4/5 durys ir dar gyvas..Skelbimuose užmačiau labai >> daug variantų Alfa Romeo 156 1.9D 1997-2001 metų. Pats su tokiu >> automobiliu niekada neturėjau jokių reikalų, gal galite papasakoti kokios >> silpnosios vietos? >>